Post by maconlaivama on Mar 11, 2022 23:18:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mr. Meat: Horror Escape Room ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mr. Meat: Horror Escape Room IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod lisää primogemeja ▞▞▞
▞▞▞ Mr. Meat: Horror Escape Room 2022 version ▞▞▞
En pidä tästä pelistä, koska et voi edes ampua aseella ikkunan tai oven läpi, vaikka se käskeekin.
Mr. Meat on maailman vaikein peli, kun yritän pelata. Yhdeksänkymmentä kertaa It tuli atomicly .Se on hävisin peli maailmassa
Se oli hyvä peli, mutta siinä oli suuri ongelma, jos kuolimme ensimmäisenä päivänä ottamatta vihreää avainta, emme voi paeta huoneesta ja meidän on aloitettava peli alusta, joten pls varaudu siihen ja annan 5 tähden
Tässä pelissä on monia virheitä, jotka on korjattava. Se ei anna minun poimia mitään ja se antaa sinulle niin paljon lisäyksiä, 1 tähti ei suosittelisi.
Peli on hauska, mutta kun nappaan pistoolini tikkaa ja ammun sen herra lihaan, hän syö tikkaa ja palapelit ovat hankalampia saada valmiiksi vain 3 tähteä
Mr Meat: Horror Escape Room Arkaadmängud wza
Roblox Eventyr tahx
En osaa sanoa, onko tämä hyvä peli vai ei! Ahneus pommittaa minua jatkuvasti mainoksilla ja pakotetulla demopelillä kaikista näistä muista peleistä 5 minuutin sisällä on hidastunut Jeez, helpottaa vähän 😠
Sain 3 tähteä JATKUJEN MAINOSTEN takia EI OIKEASTI EN VOI ARVOTA MINUUTTIA PELIPELUA Ja puhun kaikista peleistäsi Keplerians
Tämä peli on hämmästyttävä, mutta jos siirryt haamutilaan, sitä lisätään 5 sekunnin välein, mutta toistaiseksi se on hyvä peli, joten annan sille 5 tähden
no toi ovi lankku katoaa yleensä ja joutuu restartaamaan:se 2 oven lankku joskus katoaa joten korjaa se
Tykkään pelata tätä peliä, mutta pelaamalla peliä tulee niin paljon mainoksia pelaamisen välillä
Käytän haamutilaa ja aina kun mainos loppuu, tulee toinen ja joka kerta kun tiedemies tulee, herra liha tappaa hänet ja sitten minun on aloitettava alusta ja pikkutyttö on niin ärsyttävä, että hän juoksee karkuun, siksi annan sille 2 tähdet
Hei, nimeni on Jre'Lyn. Annoin pelille 3 tähteä, koska se oli äärimmäisen pelottavaa ja jännittävää, mutta mainokset näkyvät noin 13 sekunnin välein ja se on ärsyttävää, joten korjatkaa, hyvää päivänjatkoa.
Tämä peli on todella siistiä ja pelottavaa, mutta uskon, että lisää päivityksiä tekisi asiansa tämä peli on todella ulospäin suuntautunut peli, pidän siitä 😉 mutta mielestäni välikohtaukset olivat aika siistejä ja pelottavia, tämä peli tarvitsee todella lisää päivityksiä ja osa 2
Vähän huonoa........koska olet vapaa tekemään sen, mutta siellä on niin paljon maksullisia juttuja ja niin paljon mainoksia peleistä..........mutta voit saada pahan nunnan, se on paljon paremmin kuin herra liha ja paha nunna kertoo kun mainos tulee
Tosi hyvä
Tämä peli on siisti, mutta se jäätyy koko ajan ja minulla on paras internet, eikä se silti toimi
Rakastan tätä peliä ja tämän pelin sujuvuus on hämmästyttävää. Lisää The Truck Escape lisää pakokohtauksia... Rakastan teitä kaikkia Odotetaan päivitystä!!
Pidän pelistä, mutta pystyn nappaamaan tavaroita lattian/solujen läpi ja jotkut asiat menevät lattian läpi, kuten puhalluslamppu, kun ammut sitä, koska ammut sen korjataksesi sen ja lisätäksesi lisää kohtia, on vaikea kiertää 2. osa hernettä
Mr Meat: Horror Escape Room Аркадни hecx
Paras peli koskaan
Saata###huväpeli
Pidän tästä pelistä mutta vähän?Mutta en pidä siitä, että ohjaus on vain jumissa?Palysin vain muutaman minuutin ja jumiuduin vain?mutta ohjaus ei ole hyvä...mutta kannatan peliä...kiitos
Tämä peli on erittäin hyvä. Halusin antaa 5 tähteä, mutta en antanut, koska tämä peli tarvitsee moninpelitilan ja jos lisäät moninpelitilan, tästä pelistä tulee kuuluisampi. Joten lisää moninpelitila plssssssssssssss.
Peli on mahtava
Olen erittäin jumissa tässä pelissä, en löydä avainta tai poliisin numeroa, jotta poliisi voisi tulla, mutta ei, en tiedä miksi, kuten kirjaimellisesti mitä helvettiä tässä pelissä on vikana, en voi uskoa, että tämä oli paras pelini 6-vuotiaana ja nyt olen 9 enkä vieläkään poistanut sitä kuin veli annoin sinulle kunnioituksen ja pelisi petti minut idk miksi ja ole hyvä, koska sitten huonosti käskeä koko perhettäni ladata tämä peli, hyväksy pyyntöni ja älä viivyttele, kun internet on päällä ja liian monta lisäystä ... plz korjata tha
Olin niin lähellä pelin lopettamista, mutta se kaatui ja sulkeutui yhtäkkiä itsestään. Pahin peli on poistettava ja ilmoitettava
Paljon mainoksia, mutta hyvä peli!!
Tosi kiva
Se oli hyvä peli. Ei hätää, kun pelasin. Peli, johon valmistaudun tottumaan hyppypelotuksiin. Olin haamutilassa ja mainokset jatkuivat ja jatkuivat.
Se on hauskaa, mutta oli paljon asioita, joissa olin kuin "vakavasti?" Lähinnä siinä, kuinka vaikeaa hänen pidättäminen on ja kuinka epärealistista siitä tulee yrittäminen.
Yritin pelata 5x kaikki 5 peli meni pieleen ja joko putosin ikuiseen pimeyteen tai kävelin seinään ja jäin jumiin huoneiden väliin. En koskaan päässyt maaliin häiriön takia.
Alue, jolla pelastat tytön ovessa. Lisäät avainkortin tuolle suurelle ovelle. Kiinnitä ne ovet, jotka ovat auki, paikoista, joissa ne eivät voi avautua. Rakastan sitä muuten, mutta korjaa se.
Erittäin hyvä peli! Pidän siitä erittäin paljon, hyvin kuvaileva yksityiskohtineen ja kaikella! 👏👏👏👏👏👏 Yksi lisättävä asia on, että kun pelastat Amelia Clarkin, pääset pelastamaan jonkun uuden ja hän on eri paikassa. Pelissä otin kuvan heidän kamerallaan ja soitin poliisit, ammuin Mr. Meatin ja hänet pidätettiin! Pidän todella pelistä, yksityiskohtaisesta, hämmentävästä ja kaikesta muusta! Mahtavaa työtä!!!!!👏👏👏👏👏👏👏👏
en edes aloittanut pelaamista ja sain mainoksen, jota et voi ohittaa, ja se työnnettiin naamaani, joten ei kiitos, olen hyvä
Pop-up mainokset? Sekin pakkas. Ennen kuin edes klikkasin pelata peliä. Kaksi peukkua👎👎
Melko hyvä peli Syy, miksi annan arvosanan 3, johtuu siitä, että kun yritän löytää salaisen laatikon avaimen poliisipäätteelle, katsoin keittiön jokaiseen laatikkoon. Ei mitään En etsin toisen kerroksen huonetta Ei mitään Se voi olla bugi tai jotain, jos se on bugi olen erittäin iloinen, jos korjaat sen
Se on hyvä kauhupeli ja hyvä puoli siinä on, että minulla on haamutila. joten se on hyvä ihmisille, jotka pelkäävät.
Mahdollinen Hieno tarina, mutta jatkuvat mainokset 2 minuutin välein vaikeuttavat pelaamista
Kaikkien aikojen parhaat pelit, joita pelkäsin ensi kertaa, ja sinun on lisättävä pitkä loppu Siskoni rakastaa sitä myös ja pelit ovat offline-tilassa lisää online-modi plss rakastan loppuja Ja kesti aikaa tehdä tuntikausia😂😂 Thx for tämä peli kleipries devloper💙💚💛💜💋👄
se oli mahtavaa, mutta annoin 2 tähteä, koska sian päivitys oli huono☹☹